На Рівненщині розбудовують команду «соціальних менеджерів» для ветеранів АТО

В громадах області триває набір фахівців, які будуть соціальними менеджерами. В їх обов’язки входитиме курування усіх питань які виникають у ветеранів АТО та їх сімей.

Це пілотний проект, який вперше в Україні запустили саме на Рівненщині. Він передбачає, що в кожній ТГ буде спеціаліст у справах ветеранів. Наразі вже 58 громад створили робочі місця.

Щоб актуалізувати пошук кадрів і організувати порядок взаємодії між РДА та ТГ сьогодні відбулась нарада із керівниками районів.

В нараді взяли участь заступник голови Вараської РДА Наталія Ковальчук та керівник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Юрій Трохимчук. 

Під час зустрічі перший заступник голови ОДА Сергій Подолін наголосив, що питання благополуччя ветеранів АТО та їх сімей повинно бути в пріоритеті всіх органів влади:

«Ми повинні надати підтримку, проявити увагу та створити мережу, яка буде працювати в інтересах наших бійців. Соціальні менеджери, кожен в своїй громаді, збиратимуть звернення, аналізуватимуть запити та вкажуть шляхи вирішення задач. Вони безпосередньо будуть володіти інформацією та пропонуватимуть рішення, щоб допомогти ветерану і близьким у різних проблемних ситуаціях».

Після того, як сформують перелік всіх соціальних менеджерів, для них організують спеціальні навчання. За це відповідає КЗ «Ветеранський простір» та його керівниця Ольга Яковлева:

«Ми вже розробили понад 80% методичної роботи, адже, як першопрохідці, з нуля напрацьовуємо наукову, навчальну базу. У майбутньому наш досвід стане основою для всіх територіальних громад України».

Заступник голови ОДА Людмила Шатковська наголосила, що запуск проекту «Соціальний менеджер» повинен відбуватись на засадах співпраці:

«Сьогодні ми зібрались, щоб організувати порядок взаємодії між районами та ТГ. Від вас, керівники, залежить робота голів громад. А обслуговування питань ветеранів АТО є «обличчям» вашої роботи загалом, тому слід попрацювати над цим проєктом. Результатом цієї зустрічі має бути організація спілкування з керівником кожної громади. Надалі хочемо вже від них почути про стан роботи над проектом «Соціальний працівник».